Executive Diploma in Customer Service Management (EDCSM)
ယနေ့ခေတ်မှာ မည်သည့်စီးပွားရေး လုပ်ငန်းတိုင်းအတွက်မဆို ဖောက်သည်များကို ဝန်ဆောင်မှု ပေးရတဲ့ အပိုင်းသည် လွန်စွာ အရေးကြီးပါသည်။
ဖောက်သည် ဝန်ဆောင်မှု Customer Service ဆိုတာဟာ မိမိတို့ရဲ့ ဈေးဝယ်သူ ဖောက်သည်တွေကို စိတ်ကျေနပ်အောင်၊ ယခင်ကထပ်ပြီး မိမိဆီမှာ ဈေးပိုဝယ်အောင်၊ လုပ်ငန်းတစ်ခုလုံး၏ အရောင်း တိုးတက်စေအောင် စသည်ဖြင့် တာဝန်ယူပေးပါသည်။
Customer Service အပိုင်းကို ကောင်းတယ်ဆိုရင် ဖောက်သည်တွေက ရွေးချယ်စရာတွေ များနေတဲ့အခါမှာတောင်မှ မိမိဆီမှာပဲ သေချာပေါက် ဝယ်ယူအားပေးမှာ ဖြစ်ပါတယ်။
ဒီလိုမျိုး စနစ်တကျ ဖောက်သည်တွေကို ဘယ်လိုစွဲဆောင်မလဲဆိုတာ သေသေချာချာ လေ့လာရမဲ့ သင်တန်းဖြစ်ပါတယ်။
သင်တန်းကာလ (၃) လခွဲ အတွင်းအောက်ပါ အကြောင်းအရာတွေကို စနစ်တကျ အသေးစိတ် လေ့လာခွင့် ရမှာပဲ ဖြစ်ပါတယ်။
———
Topics
- The Importance of Customer Service Management
- Customer Want
- Identifying the Immediate Revenue and Profit Opportunities
- Tactical Responses and Strategic Solutions
- Fixes and Finances
- Responding to Customer’s Questions and Problems
- Technology and Customer Interface
- Band-Aligned Customer Service